AKP mi? Nurcular mi? Ordu mu? CHP mi? Sarigül mü? Ülkücüler mi?
Buyrun, atis serbest.
|
![]() |
||||
|
|
||||
|
40 berichten • Pagina 1 van de 3 • 1, 2, 3
AKP mi? Nurcular mi? Ordu mu? CHP mi? Sarigül mü? Ülkücüler mi?
Buyrun, atis serbest.
mesaj kaygili sloganimsi seyler
Atmasi bedava.
Zaten atanda fazlada. Bu konuda ortaya delil koyanlar yok denecek kadar az.
Yabancı bir devletin koruyuculuğu ve kollayıcılığını kabul etmek insanlık vasıflarından yoksunluğu, aciz ve beceriksizliği itiraftan başka bir şey değildir.. Ya istiklal ya ölüm!!
Hepsi de almistir. Hatta buna sol kesimi de dahil etmek mumkundur. Ne konusulacak tam olarak bu konuda?
Yiğitler silkinip ata binende
Derelerde bozkurtlara ün olur Yiğit olan döne döne döğüşür Kötüler kavgadan kaçar don olur Köroğlu çağırır figan, ağıtlar İman ehli birbirini öğütler Boydan boya demir donlu yiğitler Çalar cidasını Kahraman olur ![]() Imparatorice Asena - Keizerin van China Tomris Hatun - Koningin van Centraal-Azie Cehalleten beslenen milliyetçiler(Türk-Islam sentezcileri) ve Islamcilar(Osmanli dan arta kalanlar; hanefiler) oldugu sürece Amerika'ya hizmet Islama veya Türklüge hizmet ile esit anlamda.
Osmanli dan arta kalan kafalari, imanlari, soylar karisik ne idugu belirsizlerin din ve(ya) milliyetçilik adina Amerikanin pesine takilmalarinin sebebi Necip Fazil, A.Türkes, ve F.Gülen gibi Amerikan yalakalari. zaten Necip Fazil digerlerinin fikirbabasiydi bu asagida verdigim sözleri ve benzerleri ile. ana fikirleri hepsi ayni zaten: Amerikaya domalarak, bir (Türk-)Islam insa etmek. 17 temmuz 1959 da kisakürek söyle yaziyor:
insanlar hep gurur verici geçmisler ararlar.... bulamazlarsa uydururlar.
baska forumlarda bu konu hakkinda
Amerika steunt juist dictaturen om het Kapitalisme te doen gelden. dit doen ze vooral in overwegend Islamitische gebieden. bewust of onbewust dienen alle Islamitisch(Soennitische) landen/dictaturen het kapitalistische systeem, met als koploper Saudie-Arabie, waar zogenaamd de shariawetgeving heerst. Turkije, Pakistan zijn andere voorbeelden. Saddam was ook om soortgelijke redenen aan de macht gebracht in een land met overwegend Sijieten. De Taliban net zo+ daarom is/wordt Bin Laden en zijn legende in leven gelaten. deze korte opsomming van feiten hebben gemeen dat alle soennitische landen groeperingen bewust of onbewust de Kapitalistische zaak dienen. het is dan ook niet toevallig dat van alle Islamitische landen alleen Iran wordt gehaat door Amerika en Israel. Bewust of onbewust dienen alle Soennitische landen de Kapitalistische zaak. het ontkennen van deze simpele feiten is ook typische kapitalistische=soennitische gedachtengang. het bestaan van de koninkrijk Jordanie is ook alleen hiermee te verklaren. Om Saudie-Arabie niet aan Israel te laten grenzen, hebben kapitalisten=soennieten deze oplossing gevonden en is dit land uit t niets opgericht, alhoewel het nergens voor nodig was en het land/volk aan Saudie-Arabie toebehoorde. enige reden hiervoor was dus om hun islamitische/soennitische schijnheiligheid niet merkbaar te maken. Saudie-Arabie is zogenaamd toch een islamitsch land die Israel niet erkend enz.? Ik ben benieuwd of er Soennieten bestaan die hier antwoord op kunnen geven zonder te kankeren op het Communisme. dit kan en mag uiteraard wel, maar dit is geen antwoord/verklaring, maar zelfbevrediging. Het kapitalisme is ook zo aangesmeerd aan de Soennieten door Amerikaanse indroctinaties . logica van communisten=ongelovigen=slecht, dus Kapitalisme=goed.. te veel denken is sowieso niets voor soennieten. om terug te grijpen naar de conclusie: bewust of onbewust dienen alle Soennitische entiteiten het kapitalisme. (kankeren op communisten of andere 3 e groeperingen zijn geen argumenten, maar bevestigingen!) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- overigens waren het de honden van MHP en de MilliGörüs die er officieel voor hebben gezorgd dat Turkije de Amerikaans-Joodsche belangen ging behartigen in naam van het imperialisme en zionisme (achterlijken die denken imaan te hebben, of turk te kunnen zijn mogen hier islam, of nationalisme van maken) daarom steunen de V.S. en Israel altijd bepaalde Islamitische (soennietische!) stromingen op een moment, om op een ander moment vervolgens weer een ander te steunen. een rigoureus voorbeeld hier in deze is Sijitische Iran en de Soennitische Saudie-Arabie die aan de kant van Amerika en de Zionisten staat, alhoewel ze dit niet duidelijk willen maken. overal waar aanhangers van Ali worden onderdrukt door soennieten en Amerika de macht bewust houdt bij soennieten, wordt het zionisme gedient. Turkije, Libanon, Saudie-Arabie, Jordanie, Bahrein, Irak tot saddam, Afghanistan, Pakistan enz enz. allemaal zogenaamd islamitische, maar soennitische heerschappijen die hun macht alleeeen te danken hebben aan Amerika, om het bestaan van Israel NIET in gevaar te brengen! het is dan uiteraard ook NIET toevallig dat de enige beetje normale/eervolle verzet tegen Zionisten en Amerika van moslims uit Sijitische hoek komt. respectievelijk Iran en de Libanese Hezbollah... In Turkije zijn de Alevieten al (mond)dood gemaakt en hebben dus niets te zeggen over de zionistische politiek die al tientallen jaren met succes wordt doorgevoerd, dankzij de Islam waar de meeste zich achter scharen
@ Muhsin yazicioglunu onurlu vatanevladi sayan, Yavuzu Sultan Selimi sevip PKK ya karsi olanlar, hollanda'da solcu Türkiyede sagci olanlar vs. vs. denizde kum osmanli dan arta kalan ne idugu belirsiz soysuz=onurlu hanefilerde çeliskiler=imaan bitmez....
Sizin müslüman(Türk) görmedigin islami gruplari Amerikada sevip desteklemez. kimse severek, bilerek ''ben/biz Amerikaya hizmet ediyoruz Islam adina'' demez ama tarihi gerçekler ortada. Sende istesende istemesende, bilerek veya bilmeyerek Amerikaya hizmet ediyorsun (siz bunu Islam diye okuyabilirsin kendine göre:) merak etmeyin siz Amerikaya böyle hizmet ettiginiz süre, Amerika da Israil de sizin için çalisiyorlar.... AKP güçlenip Türkiye'yi 'islamlastirmasi' da Siyonistlerin istegi/amaçlari dogrultusunda gerçeklesiyor. yeni-Osmanlicilik fikride CIA-MOSSAD tarafindan yürürlüge konuldu; Osmanlida ki gibi degisik milletlerden ve dinlerden 1 devlet olusturmak istiyorlar. Tek fark Israil(ve Amerika) bu sefer Saltanatin basi olacaklar.! çevrelerinde birbirlerini sevmeyen, düsman gören farkli Islami topluluklar, mezhepler, irklar ile. o yüzden MHP den yal kesilip, AKP ve Gülen cemaatina verildi. MHP liler ve milliyetçilik ile fazla insan keklenemiyor+ soguk savas bitti ama Allah ve din adina milyonlarca bedava enayiii bulunabilir. Israil ve Amerika bunu(Sünni inacini,ahlakini) çok iyi bildikleri için, daima destek verirler.. ![]() Türkiye'ye birgün seriat gelirse bunu Amerika getirir. tipki Apo'nun Manedela gibi kussütüyle beslendigi hapishaneden çikarilip bölünmüs Türkiyenin yeni/ilk basbakani olabilme ihtimali gibi.... Osmanli torunlarinin kafa, soy, iman karisikliklari sagolsun.
ben benieuwd wat laik hier op te zeggen heeft. hij behartigt de belangen van Amerika namelijk als beste hier op Turksnl en is geeneens soenniet (naar eigen zeggen) dus krijgt hij ook niet de voordeel van de twijfel dat hij het onbewust uit achterlijkheid, of trots uit schijnheiligheid zo zou 'denken/geloven zoals dat het geval is met (ex)MHP>AKP stemmenden die zich ''trots'' als kleinkinderen van de Ottomanen profileren.
laik manoeuvreert op slinkse wijze tussen alle paradigma's, waarin het klootjesvolk gelooft, maar als je terug naar de basis gaat blijft er niets turks, islamitisch (of marokkaans) over, althans niets eervols/positiefs? zo heb ik m hier al vaker betrapt op visies die tegenstrijdig zijn. niet zozeer tegenstrijdigheden met simpele-historische feiten, nee daar past die wel voor op, maar hij is vooral tegenstrijdig met andere reacties/gedachten/conclusies van hem, juist doordat die pretendeert alsof die neutraal-wetenschappelijk is.
Als laik neutraal is ben ik een Groenlandse ijsbeer, die vent is gewoon op zijn eigen manier bezig de hearts and minds te winnen voor zijn natte droom van een islamitische superfederatie. Het is gewoon een neo-kalifist. Al die prietpraat verpakt in voor Turkije vleiend gebrabbel vreet ik niet.
-verwijderd-
yukarda yazilan solcu abuk sabuk sacmaliklara yazacak cok sey var aslinda! senin gelmis gecmisini baslamayalim belki rusya'ya dogru kayariz. bir kere Necip Fazil tespitti dogru ya amerikan taraftari olacaksin yada komunist rus taraftari(herhalde rus gecmisin yuzunden kiziyorsun necip fazila). Soguk savas donemi dunya alt ust olmus. Bir kere Turkiye nato'ya neden girdi solcu zibirtilari? Zorunlu oldugu icin....
Ikide birde ayni seyleri tekrarlayip duruyorsunuz gecmiste olan olaylari baglanti bile kuramuyorsunuz sonra ben senin soyuna sagli solu gireyim
yazdiklarimi üzerine alinarak onaylaman isabetli olmus. Tesekkur ederim. Bu hezeyanlarina söyle cevap vermistim bile : Ik ben benieuwd of er Soennieten bestaan die hier antwoord op kunnen geven zonder te kankeren op het Communisme. dit kan en mag uiteraard wel, maar dit is geen antwoord/verklaring, maar zelfbevrediging. Het kapitalisme is ook zo aangesmeerd aan de Soennieten door Amerikaanse indroctinaties . logica van communisten=ongelovigen=slecht, dus Kapitalisme=goed.. te veel denken is sowieso niets voor soennieten. bewust of onbewust dienen alle Soennitische entiteiten het kapitalisme. (kankeren op communisten of andere 3 e groeperingen zijn geen argumenten, maar bevestigingen!)
LOL, ik een neo-kalifist hahaha Ik geloof niet in het achterhaalde concept van een 'kalifaat', in geen enkele vorm dan ook. Ziezo, ook weer even weerlegd. Kijk, de ad hominems zijn het gemakkelijkste om te weerleggen, er komt geen bron of wetenschappelijkheid aan te pas. Ik zeg gewoon dat het niet zo is en aan jou is dan de taak om een tegenstrijdige uitspraak van mij over ditzelfde onderwerp te vinden. Zo wordt ik nog eens jouw prive-hobby! Jij zou de grootste liberaal verafschuwen omdat de verpakking (ras/afkomst) jou niet aanstaat, verkapte nazi. Succes he!
Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat er bij jou een draadje los zit. Sorry, ik kan hier niet tegenop. Verder mag je best eens proberen, het is erg moeilijk- vooral in jouw geval, om jouw beweringen te staven met geldig bewijsmateriaal. Begin maar met het laten zien dat: 1. het neo-Ottomanisme door de CIA en Mossad is in elkaar geknutseld, 2. dat alle moslimlanden (soennietische landen in dit geval dus) door de USA aan de macht zijn gebracht of worden gehouden omwille van de veiligheid van Israel, 3. dat Jordanie is gecreeerd om Israel niet aan Saudi Arabie te laten grenzen (LOL), 4. dat ik tegenstrijdige visies heb, 5. dat normaal eervol verzet tegen de hegemonie van de USA in de regio alleen uit de shi'ietische hoek komt (Iran+Hezbollah), 6. dat Alevieten in Turkije monddood zijn gemaakt (LOL), 7. dat overal waar de aanhangers van Ali worden onderdrukt, de belangen van het zionisme worden gediend, 8. dat Milli Gorus en de MHP ervoor hebben gezorgd dat TURKIJE de Amerikaans-Joodse (??) belangen ging behartigen in naam van het imperialisme en zionisme, en dat deze mensen van MHP en Milligorus achterlijk zijn en slechts denken imaan te hebben (hoe ga je dat meten hahaha) of denken Turk te kunnen zijn (wie bepaalt dat hahhahah) en hier nationalisme van maken (bewijs) 9. dat er een verband is tussen iman, achterlijkheid, gemixte raciale afkomst (soylari karisik) en ID crisis (idugu belirsiz) 10. dat Necip Fazil, A. Turkes, F. Gulen Amerikan yalakalari zouden zijn, 11. dat een Turkse-islamitische synthese in het belang van de politiek van de USA en Israel in die regio is (LOL), Ok genoeg gekke beweringen. Ga maar aan het werk. Academische bron weergeven aub, wetenschapper, jaar van publicatie en bladzijde. Dit zijn heel wat beweringen die je maakt, je mag ze best onderbouwen. Ik beloof je dat ik ze 1 voor 1 kei en keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiihard zal weerleggen, met dezelfde criteria. Begrijp me niet verkeerd. Het gaat mij niet om waar ik wel of niet achter sta, het gaat puur om de waarheidsgehalte van je buitengewoon belachelijke claims. Waar ik wel achtersta in de onderwerpen die je hebt aangehaald, is onderwerp voor een totaal andere discussie, waar ik natuurlijk altijd op in wil gaan. Succes hasniktir bravo, bende katiliyorum
Ik zei altijd al dat soennietische landen een slaaf zijn van de VS, maar mijn wergroep docent voor Internationale Politiek lachte me uit alsof ik zei dat Amerika communistisch was. Aleviler zijn juist anti-Amerikaans en zij worden nu juist onderdrukt door de wahabi islamisten welke is gepenetreerd in de Turkse samenleving dankzij Ersogan, die Georgisch bloed heeft en de Koning van Arabië eert. De Cumhuriyet Mitingleri zijn door de media uit hun context gehaald, want het ging niet alleen over 'turkiye layiktir layik kalacak', maar om te protesteren tegen het Amerikaans imperialisme en de media die is omgekocht door het fascistische dictatuur wat zich ahkahpe noemt en 24/7 zijn benen wijd heeft voor de CIA die zijn bevelen komt uitvoeren voor haar eigenbelang. Vanaf 1:18 min.: http://www.youtube.com/watch?v=P4C0KZEFt8c http://www.youtube.com/watch?v=aJxG2kjhDM4 YUZBINKERE YUUUH http://www.youtube.com/watch?v=JDVK2hMVnCM ![]() Imparatorice Asena - Keizerin van China Tomris Hatun - Koningin van Centraal-Azie
moet jij zeggen meesterdemagoog. verder dan mij van persoonlijke wrok beschuldigen ben je nog niet gekomen in je ''weerlegging'' van mijn reacties over de Ottomanen mbt tot de Islam en het Turk zijn. Ik heb je meerdere malen gevraagd om kleur te bekennen, zodat er op zijn minst een basis kan zijn waarover we kunnen discussieren, maar hier heb jij geen gehoor aan gegeven. omdat je naar gelang de situatie, en personen reageert. Ik weet nog dat toen je nog onder je nick van ikbenik hier actief was, je bepaalde standpunten had weerlegd, welke je nu nota bene zelf aanvoert en gelooft* in beide gevallen ben je zogenaamd wetenschappelijk/neutraal? viewtopic.php?p=889344#p889344 viewtopic.php?p=889072#p889072 *Door het sijisme af te doen als een Perzisch product, heb je de tak waarop je zelf zat doorgezaagd. Niet dat ik dacht dat je sijitisch bent, maar omdat je ondanks je kennis vd waarheid alsnog op 'wetenschappelijke wijze' andere dingen beweert. viewtopic.php?p=883776#p883776
40 berichten • Pagina 1 van de 3 • 1, 2, 3
Onderwerp opties |
|